Založ si blog

Archív: apríl, 2011

Nočná sova

Sovy nočné – ortodoxné, miesto aby spali Telu dali pause chvíľu, dušu vyvetrali Kopec úloh nesplnených, urobiť sa pýta Mozog má však starosť inú Myšlienky modeluje ako hlinu Misu, vázu, svietnik aj podobizeň ženy Dekorujem v byte nimi police, i steny Do papierov prezlečená práca z konca stola na mňa hľadí Nevyzerá práve vábne, no pohľad na hodiny mrazí Chcem či […]

Pokračovanie článku

O sťažujúcom sa žobrákovi v dotrhaných topánkach a človeku bez nôh

Po práci som zavítal do „svojho“ fitnescentra. V šatni som zo seba zhodil odev, ktorý ma sprevádzal dnešným dňom a vymenil som ho za tenisky, tepláky a tielko. Pozdravil som sa s pár ľuďmi, ktorí sa už dajú zaradiť k inventáru posilňovne, krátka rozcvička a začal som svoje telo trápiť s činkami… Sústredil som sa len na cvičenie, na seba, na svoje […]

Pokračovanie článku

2H2 + O2 = 2H2O

Smútok odplavím vínom s bublinkami, Pred myšlienkami schovám sa za dym z cigary, Nevydarená chemická reakcia v telefóne, Každý sám sme dnes večer zostali. Komplikovaný je svet náš, Zamotaná rovnica, Vzorec o dvoch molekulách, Kyslíka a vodíka. Alfred Nobel krúti hlavou, Veď to platí roky už, Ona kyslík a on vodík, Ona žena-váha on lev-muž. […]

Pokračovanie článku

Čo majú spoločné Radičová, Fico, Slota a Bugár?

Tieto štyri viac-menej náhodne vybrané mená majú jeden spoločný menovateľ. SÚ MI CELKOM UKRADNUTÉ!!! Pretože tým, že sa tu bloguje prevažne o politike sa nič nerieši…sú to len výkriky do tmy. Síce hlasnejšie, ako oduševnená debata pri pive v niektorom z pohostinstiev. Ale len výkriky. Nevypočuté…doznievajú v posledných príspevkoch k nim a upadajú do […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Džony ŇúMen

Veselý, smutný, rýchly, ležérny, jednoduchý, zamotaný, citlivý aj bezcitný...taký je život, ktorý žijem....a tu je kúsok z neho..a zo mňa....................................................

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 51182x
Priemerná čítanosť článkov: 3199x

Autor blogu

Odkazy