Založ si blog

Rozhovor

notebook_19 (2)

Včera som bol na prednáške, ktorá bola zameraná na to, aká dôležitá je komunikácia. Aké je úžasné, že vieme a môžeme komunikovať s druhým človekom. A znovu som sa zamyslel nad tým, že ako veľa znamená v našom živote vyslovené slovo…myšlienka. Aká významnú úlohu zohráva komunikácia vo vzťahu, v rodine, na pracovisku…kdekoľvek.

Každý by sme mali mať aspoň jedného človeka vo svojom živote, ktorý nám rozumie, s ktorým sa vieme porozprávať naozaj o všetkom. O tom, čo nás teší, trápi, ako sa cítime, ako bolo v práci, aké máme plány na dnes, na zajtra. O tom, čo som večer čítal v knihe, ktorú mám položenú na nočnom stolíku. O tom, že ako som na obed zasa neodolal, a dal som si namiesto šalátu slaninovo-klobáskovú pizzu. O tom, ako je vonku krásne a že konečne prichádza jar. O tom, ako sme dnes splnili všetko čo bolo treba aj kúsok navyše. O hocičom… O všetkých tých drobnostiach, ktoré nám prináša každodenný život.

Rozhovor je veľmi dôležitou súčasťou môjho života. Rád rozprávam a priznám sa, som aj dosť ukecaný… Som však aj pozorný poslucháč, pretože viem, že ten čo veľa rozpráva, sa nič nedozvie.

Mám veľa kamarátov, pár priateľov…a jedného úžasného človeka, s ktorým si navzájom hovoríme úplne všetko. Dokážeme sa spolu rozprávať celé hodiny, o čomkoľvek… a sú to tie najkrajšie okamžiky v mojom živote. Tento Človek je pre mňa veľkým požehnaním.

A preto aj touto cestou: veľká vďaka za rozhovor…úprimné ďakujem za toho Človeka…

V IHLIČKÁCH

17.04.2014

PredZimná

24.11.2011

Následok je nedozerný Jesenné blues predodvermi Cigara, whisky na ľade Byt v depresívnej nálade Strácam Hľadám Denne Stále Zdravý rozum v svojej hlave…

Ne(v)hodný

22.11.2011

Nevhodný do tejto doby, Prispôsobiť ťažko sa jej viem, Na krku šnúrka s kľúčom od slobody, V samote sa ním uzamknem. V nej veľa z nás je zatvorených, Nedajúc nikomu náhradných kľúčov, Zo sveta smutných, zmagorených, Niet tu šťastia, lásky, slnka lúčov. A tak v hradbách samoty, vysokých, opevnených, Trávime viac času stále, [...]

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Džony ŇúMen

Veselý, smutný, rýchly, ležérny, jednoduchý, zamotaný, citlivý aj bezcitný...taký je život, ktorý žijem....a tu je kúsok z neho..a zo mňa....................................................

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 51013x
Priemerná čítanosť článkov: 3188x

Autor blogu

Odkazy